COVID-19
Jak bude fungovat provoz kluziště v souvislosti s COVID-19
Všichni víme, že nastalá doba požaduje velmi důkladné respektování veškerých pravidel souvisejících s COVID-19. Nebojte, naše kluziště je připraveno, nicméně zodpovědnost je i na Vás!
Jak jsme připraveni my:
- Na každém kroku narazíte na dávkovač s dezinfekcí.
- Náš tým prochází pravidelně měřením teploty.
- U vstupu na Vás bude čekat turniket, který na kluziště pustí pouze 2 rodiny (pouze na rezervaci). Nemůžeme za to- je to nařízení vlády).
- Pravidelně dezinfikujeme veškeré plochy.
- Půjčovna bude pravidelně dezinfikována nejen speciálními přípravky, ale i ozónem.
- Na půjčovně jsou k dispozici roušky i rukavice.
- Sociální zařízení je v pravidelných intervalech též dezinfikováno.
O co požádáme Vás:
- V celém areálu je povinnost nosit roušky - bez roušky mohou být návštěvníci vykázáni. Může být i šála avšak pouze za předpokladu, že ji návštěvníci budou mít nasazenou přes ústa i nos.
- Před vstupem prosím použijte dezinfekci.
- I kvůli bezpečnosti žádáme, abyste používali zimní rukavice. Silné rukavice navíc zamezí případnému zranění (přejetí prstu bruslí).
- dodržujte rozestupy 2 m a to jak v okolí kluziště, tak i na kluzišti.
- Na kluziště i v bezprostřední blízkosti je přísný zákaz konzumace nápojů a jídla
- Vstup umožněn pouze na 20 minut!
Prosim, odpovida zcela zakonu (GDPR) ze jmena rezervaci jsou volne dostupna vc.zverejneneho emailu a tel.cisla? Prosim o napravu.
Už jsme všechno skryli! Moc děkujeme za zpětnou vazbu! Dělali jsme rezervační systém v noci, protože nám Covid mění pravidla z chvilky na chvilku. Ještě jednou se moc omlouváme
Dobry den
Prosim je mozne pro rodinu rezervovat dva ruzne dny ve stejnem tydnu? Dekuji
Ano lze.. nelze pouze ve stejnem dnu. Hezky den
Dobrý den,
Má prosím přijít nějaký potvrzovací email ohledně rezervace?
Děkuji
Mel by prijit, zkontrolujte prosim i spam
Dobry den,
Jak lze zrusit vytvorena rezervace online? Mate nejaky odkaz nebo navod, prosim?
Dekuji
Pokud nelze stornovat online, zavolejte na 774 319 663, diky
Dobrý den, pokud se rezervuji jako náhradník a budu čekat na místě, za jak dlouho budeme pušteni pokud původní rezervace nebude naplněna? Děkujeme a držíme pěsti;)
Dobry den, no spis cekejte na potvrzujici email, ze jste se dostali z cekaci listiny do normalnich rezervaci.. Vetsinou si vsichni terminy hlidaji.. 5.1. Budou nove rezervace na dalsi dny, tak si nejake pak rezervujte;)
DObrý den, bude možné udělat rezervace i na příští týden, systém se mi ukazuje do úterka (vše plné), od středy rezervace nefungují.
Dobry den,nove terminy se budou vypisovat 5.1. Vzdy se vypisuji na nasledujicich 5 dni podle altualni situace Covid 19
Dobrý den. V rezervacich není žádný volný termín, přesto na kameře nikoho nevidím. Je to realita, nebo vám zarezervovaní lidé nechodí?
Platí rezervace i pro PES 4 když máte napsáno že se to vztahuje na opatření v době PES 5?
Díky
Dobry den, kamera je vypnuta (neaktualizovana), slouzila hlavne k overeni kapacity pri normalnim provozu (jestli si zabruslim ci je na kluzisti preplneno). Ted jsou na kluzisti dve domacnosti (kluziste prepulene) a to je neustale plne. Se zaplou kamerou jsme meli denne dost hovoru s udavanim (ze nekdo sundal rousku, ze tam je vice lidi (i kdyz se jednalo o jednu domacnost) apod. a to za stavajicich podminek nemame kapacitu resit.. odkaz na kameru zitra stahneme. A nestava se, ze by nekdo neprisel. Vsichni si terminy hlidaji.